הסדר נגישות חברת יאמי יאמי עולם של טעמים בע"מ
יאמי יאמי עולם של טעמים בע"מ נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
- התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
- לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
- מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בקקל ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
- מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות ביאמי יאמי עולם של טעמים
- שם: יקירה
- דואר אלקטרוני: yummycompany15@gmail.com
הסדרי נגישות מבנים
סניף | כתובת | מצב נגישות | חניות נכים | שילוט הכוונה | שירותים נגישים |
אילת | ששת הימים 318 | התקבל אישור יועץ | נגיש | נגיש | יש בסניף |
אילת | דרך יותם 1 | נגיש | נגיש | אין בסניף | |
קריית שמונה | דוד סלינג'ר 4 | ברחוב | נגיש | אין בסניף | |
ראשון לציון | שדרות נים 2, קניון עזריאלי ראשונים. | התקבל אישור יועץ | קיים- שייך לחניון הקניון. | נגיש | קיים בקניון |
מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
קריית שמונה - סניף כשר
טלפון: 04-883-6660
שעות פעילות הסניף: 12:00-00:00
בשישי ושבת בהתאם לשעות השבת
אילת תיירות
טלפון: 077-350-2090
שעות פעילות הסניף: 12:00-3:00
פתוח כל ימי השבוע
אילת שחמון - סניף כשר
טלפון: 058-788-1828
שעות פעילות הסניף: 12:00-00:00
בשישי ושבת בהתאם לשעות השבת
ראשל"צ עזריאלי ראשונים
ימים א'-ה' 9:30-22:00
יום ו' / ערבי חג – 9:00-15:45
מוצ"ש – חצי שעה לאחר צאת השבת ועד לשעה 23:00